lzayoi:

lzayoi:

Wtf im going to feed my dog a chicken nugget

image

(via xxglaceonxx)

Notes
136897
Posted
5 hours ago

ouat-superwholock:

millenniumtechsupport:

kanayahummel:

british advertising.

Yes. This is a legit British advert.

Oh it’s back! Yesssss

(Source: benshaws, via xxglaceonxx)

Notes
151899
Posted
5 hours ago
nerdytransgirl:

undeadthug:

where do grandmas and aunties even buy this shit? It’s not in stores???do they have a dealer who sells to them???? 

OK, IM GONNA LET YOU LITTLE SHITS ON A LITTLE SECRET. YOU CAN GET THOSE CANDIES HERE. BUT THATS NOT ALL!!! THIS FUCKING WEBSITE HAS ALL YOUR FUCKING CANDY NEEDS AND THEN SOME!!!!
NEED SIX POINT SIX POUNDS OF SOUR RAINBOW BELTS???

BAM!!!
ALL FOR UNDER FIFTY FUCKING DOLLARS!!!! BUT HOW ARE WE GOING TO WASH ALL OF THEM DOWN? THERE OBVIOUSLY ISNT ENOUGH SUGAR IN THESE BELTS SO LETS WASH THEM DOWN WITH THIS:

THATS RIGHT, MOTHERFUCKER! THIRTY TWO GODDAMMED OUNCES OF SWEET, SWEET POWDERED STRAWBERRY FLAVOR!!! BUT LET’S NOT GET CARRIED AWAY WITH ALL THIS BECASUE WE’RE GOING TO GRANDMAS, WE’D BETTER GET SOME SHIT FOR HER. AND WHAT BETTER THING TO GET FOR HER THAN SOME SUGAR DADDIES???

THATS RIGHT, THATS 24 SUGAR DADDIES FOR GRAM GRAM. BUT, UH-OH!! LOOKS LIKE WE SPILLED UNCLE H’S BLUE ROCK CANDY ALL OVER THE PLACE!!! WHERE ELSE CAN WE GET 5 POUNDS OF PURE BLUE ROCK CANDY??? RIGHT FUCKING HERE!!!

THIS FUCKING WEBSITE IS SO FUCKING SWEET, IT GIVES YOU DIABETUS JUST BY LOOKING AT IT. NOW DO YOURSELF A FAVOR AND GO FIND WHATEVER THE FUCK YOU NEED ON THIS SITE BECAUSE IT IS AWESOME AND I HAVENT COME DOWN OFF MY LAST ORDER OF CANDY YET AND THE NEXT IS ALREADY IN THE MAIL SOMEBODY HELP ME IM NOT AN ADULT I CANT MAKE THESE DECISIONS 

nerdytransgirl:

undeadthug:

where do grandmas and aunties even buy this shit? It’s not in stores???do they have a dealer who sells to them???? 

OK, IM GONNA LET YOU LITTLE SHITS ON A LITTLE SECRET. YOU CAN GET THOSE CANDIES HERE. BUT THATS NOT ALL!!! THIS FUCKING WEBSITE HAS ALL YOUR FUCKING CANDY NEEDS AND THEN SOME!!!!

NEED SIX POINT SIX POUNDS OF SOUR RAINBOW BELTS???

BAM!!!

ALL FOR UNDER FIFTY FUCKING DOLLARS!!!! BUT HOW ARE WE GOING TO WASH ALL OF THEM DOWN? THERE OBVIOUSLY ISNT ENOUGH SUGAR IN THESE BELTS SO LETS WASH THEM DOWN WITH THIS:

THATS RIGHT, MOTHERFUCKER! THIRTY TWO GODDAMMED OUNCES OF SWEET, SWEET POWDERED STRAWBERRY FLAVOR!!! BUT LET’S NOT GET CARRIED AWAY WITH ALL THIS BECASUE WE’RE GOING TO GRANDMAS, WE’D BETTER GET SOME SHIT FOR HER. AND WHAT BETTER THING TO GET FOR HER THAN SOME SUGAR DADDIES???

THATS RIGHT, THATS 24 SUGAR DADDIES FOR GRAM GRAM. BUT, UH-OH!! LOOKS LIKE WE SPILLED UNCLE H’S BLUE ROCK CANDY ALL OVER THE PLACE!!! WHERE ELSE CAN WE GET 5 POUNDS OF PURE BLUE ROCK CANDY??? RIGHT FUCKING HERE!!!

THIS FUCKING WEBSITE IS SO FUCKING SWEET, IT GIVES YOU DIABETUS JUST BY LOOKING AT IT. NOW DO YOURSELF A FAVOR AND GO FIND WHATEVER THE FUCK YOU NEED ON THIS SITE BECAUSE IT IS AWESOME AND I HAVENT COME DOWN OFF MY LAST ORDER OF CANDY YET AND THE NEXT IS ALREADY IN THE MAIL SOMEBODY HELP ME IM NOT AN ADULT I CANT MAKE THESE DECISIONS 

(Source: vieja-solar, via xxglaceonxx)

Notes
187799
Posted
5 hours ago

politedoge:

when you’re in a group project and you’re the only one doing work

image

(via turkish28)

Notes
164199
Posted
5 hours ago
sarawildish:

glampora:

leanonstephen:

cat-pictures-blog:

The face your kitten makes after you rescue him from an alley downtown.

#I HAVE WAy MORE FEELINGS ABOUT THIS CAT THAN I DO THE TITANIC OR THE NOTEBOOK OR THAT BULLSHIT

I’m gonna cry now
cuz his face
it’s like ‘thank you i was so scared’
i just
; ^ ;

he has CAT TEARS.

sarawildish:

glampora:

leanonstephen:

cat-pictures-blog:

The face your kitten makes after you rescue him from an alley downtown.

#I HAVE WAy MORE FEELINGS ABOUT THIS CAT THAN I DO THE TITANIC OR THE NOTEBOOK OR THAT BULLSHIT

I’m gonna cry now

cuz his face

it’s like ‘thank you i was so scared’

i just

; ^ ;

he has CAT TEARS.

(via xxglaceonxx)

Notes
88389
Posted
5 hours ago
TotallyLayouts has Tumblr Themes, Twitter Backgrounds, Facebook Covers, Tumblr Music Player and Tumblr Follower Counter